Bruce Lipton – Despre companiile farmaceutice si efectul placebo si nocebo
Dată fiind puterea efectului placebo, nu e de mirare că industria medicamentelor antidepresive, cu o cifră de afaceri de 8,2 miliarde de dolari, se simte atacată de criticii care acuză companiile de medicamente că fac o reclamă exagerată a efectelor acestor medicamente, într-un articol publicat în 2002, în revista Prevenire şi tratament, a Asociaţiei Psihologice Americane, sub titlul „Noile medicamente ale împăratului”, profesorul de psihologie Irving Kirsch, de la Universitatea Connecticut, a descoperit că optzeci la sută din efectul antidepresivelor, măsurat în testele clinice, ar putea fi atribuit efectu lui placebo. [Kirsch, et al, 2002]
Vezi online cu traducere:
Cartile lui Bruce Lipton se pot vedea la linkurile de mai jos:
- link 1 - aceasta pagina
- link 2 - aceasta pagina
Ajuta-ma sa traduc din text in voce audio cat mai multe articole postate.
(Doriti un anumit articol sa fie tradus din text in voce audio, trimite-ti un mesaj de cerere traducere)
Dacă informatiile găsite aici ti-au fost de folos, spune "mulțumesc" printr-o donație de sustinere:
Vezi si alte articole similare:
Stephen Wolfram - Codul masinii supreme a universului (Dumnezeu), Omul si Inteligenta Artificiala
Deepak Chopra - Orice limita este conceptuala
Jan van Helsing - Ştiinta secreta a templierilor
Meditatii zilnice cu Krishnamurti - O minte noua
Samael Aun Weor - Corsarul
Mia Macamulli - Ce se intampla daca nu bei apa ?

